Sabtu, 29 September 2012

Kerja Dari Rumah..Worldshopperslink. 4 Angka Sebulan




BARU!!! TELAH MELETUP DI ASIA,INDIA,BANGLADESH,RUSSIA,INDONESIA DAN 160 NEGARA DI DUNIA
Sesiapa yang ingin pendapatan pasif
USD4  hingga USD80 setiap minggu
sehingga 52 Minggu/setahun, TANPA MENAJA dan Bukan MLM, Bukan Skim Pelaburan, bukan SKIM CEPAT KAYA
Tapi sistem yang dibina berasaskan iklan di internet.

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa yang ada pada diri mereka ” 


Impian Anda Boleh Menjadi Kenyataan
MENCAPAI IMPIAN DAN MATLAMAT
·         Nikmati gaya hidup persaraan yang diidamkan
·         Memiliki rumah idaman
·         Memiliki kereta mewah
·         Simpanan tabung untuk anda dan keluarga anda
·         Bebas daripada masalah hutang
·         Menunaikan haji dan umrah
·         Melancong ke tempat yang diidamkan.


Adakah anda sedar dengan realiti kewangan dunia sekarang? 
Harga barangan yang sentiasa naik, padahal gaji tidak naik-naik pun.

Adakah anda mempunyai masalah:
·         Hutang Kad Kredit?
·         Wang simpanan yang tidak mencukupi
·         Hutang keliling pinggang (rumah, kereta, personal loan)

Keluarkan diri anda daripada masalah ini! Tentunya masalah anda boleh diselesaikan disini.
INSYAALLAH…


Bagi memudahkan kefahaman anda kenapa Sistem ini dijalankan, elok sama-sama kita merenungi beberapa contoh seperti berikut :
1. Kita selalu gunakan laman web percuma seperti Yahoo, Google, MSN, dan lain2 yang sewaktu dengannya. Bagaimana semua ini PERCUMA sedangkan pada hari ini mana ada benda yang free. Semuanya perlukan $$$.
2. Rangkaian TV3 yang selalu kita tonton percuma, samada kita menonton drama, movie, perlawanan bolasepak dll. Tak pernah pula kita kena bayar apa2. Tetapi bagaimana TV3 boleh bayar gaji pekerja mereka, siap beri bonus 6 bulan gaji. Dari mana mereka mendapat wang?
3. Facebook sebagai contoh lain, kita dapat gunakannya percuma. Tetapi kita dengar cerita bahawa pemiliknya menjadi jutawan yang kaya raya dalam masa 1 tahun sahaja di usia 25 tahun. Sekarang beliau telah menjadi billionaire, apa tidaknya baru-baru ini IPO Facebook mencatat rekod dalam sejarah kerana IPOnya yang terbesar di dunia. Bagaimana beliau menjadi kaya sedangkan kita melayarinya percuma sahaja.
4. Sedangkan kita membayar kos broadband, streamyx @ unifi setiap bulan tanpa dapat pulangan apa-apa. Sedarkah kita tanpa disedari kita telah menghabiskan Beribu RM selama ini untuk membayar perkhidmatan tersebut. Siapakah yang mendapat keuntungan?? Fikir-fikirkanlah.... Setiap hari kita klik buka email, facebook tanpa jemu walaupun kita tak dibayar satu senpun. Kini dengan worldshoppersLink dengan klik-klik sahaja anda boleh menjana pendapatan harian walaupun tanpa menaja


Siapakah yang memberi mereka wang, bagaimana wang kita mengalir kepada mereka?

Sebenarnya di sebalik berlangsungnya aktiviti percuma ini, terdapat transaksi yang mempunyai nilai $$$ sangat tinggi di antara media percuma dangan pihak ketiga.
Pihak ketiga ini ialah syarikat pengeluar produk untuk kegunaan masyarakat umum seperti Petronas, SHELL, BMW, MAS, NOKIA dan sebagainya. Pihak pengeluar sentiasa memperuntukkan bajet yang sangat besar untuk tujuan pemasaran dan pengiklanan. Mereka akan mengenalpasti media iklan yang sesuai untuk memaparkan iklan mereka. Syarikat sanggup membelanjakan kos yang tinggi kerana pulangannya juga tinggi.
Syarikat tersebut hanya akan mempromosikan iklan mereka di media yang mempunyai kunjungan/tontonan yang tinggi, Ianya lebih dikenali sebagai trafik. Lagi tinggi trafik pengguna sesuatu portal, semakin banyak permintaan untuk meletakkan Iklan, maka semakin mahal kos yang perlu dibayar oleh syarikat berkenaan. Internet hari ini seumpama satu dunia lain yang bergerak secara maya. Portal seumpama kedai-kedai yang terdapat dimana-mana, datang dan pergi kepada pengguna internet.

MENEROKA KEKAYAAN DARI INTERNET

Ramai yang menjadi kaya dalam perniagaan internet.
Peluang perniagaan melalui internet boleh menjana pendapatan sehingga beribu-ribu ringgit sebulan. Dalam laporan akhbar baru-baru ini, ramai penulis blog memperolehi pendapatan puluhan ribu sebulan dengan menyewakan ruang iklan online dalam blog mereka.
Blog Dr Mahathir http://chedet.co.cc/chedetblog/ menyediakan ruang iklan online. Dr Mahathir mengenakan bayaran iklan RM300 sehingga RM1,000 sehari bergantung kepada besar atau kecil ruang iklan.

RAHSIA KEJAYAAN 
FACEBOOK, GOOGLE, YAHOO & YOUTUBE

Pemilik FacebookGoogleYahoo dan YouTube kaya raya kerana pendapatan pengiklanan online. Pengiklan sanggup mengiklan dengan kos yang tinggi kerana jutaan pelayar internet mengunjungi Facebook, Google, Yahoo dan YouTube setiap hari.
Ramainya pelayar ke laman web mereka kerana mereka memberi perkhidmatan secara PERCUMA. Pemilik Facebook, Google, Yahoo dan YouTube mengeksploit kehadiran jutaan pelawat bagi faedah kewangan mereka.






Mark Zuckkerber, pengasas Facebook, seorang billionaire termuda dengan laman web sosialnya.








Chad Hurley and Steve Chen, pengasasYouTube, menjadi kaya dengan kemudahan video dan audionya.








Larry Page dan Sergey Brin, pengasas Google,menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email gmail.com








Jerry Yang pengasas Yahoo, menjadi kaya raya dengan enjin carian (search engine) dan email yahoo.com


Kira-kira 60 peratus daripada penduduk Malaysia menggunakan internet sama ada untuk mencari kerja atau meninjau peluang business internet khususnya yang berkonsepkan "HOME BASED BUSINESS" atau "ONLINE BUSINEES" untuk mencari duit tambahan bagi menampung kos perbelanjaan yang semakin meningkat ketika ini.
Di sini kami menyediakan platform yang mudah untuk anda menjana pendapatan sampingan atau kerjaya. Hanya dari rumah dan menggunakan portal iklan anda boleh menjalankan perniagaan yang mudah ini. Kami akan memberi suatu sistem terbukti menjana pendapatan, tanpa menjejaskan masa anda untuk meluangkan masa bersama keluarga atau melakukan aktiviti kesukaan anda.Pelajar, suri rumah, kakitangan awam dan swasta serta usahawan ramai yg telah mendapat hasil dari sistem ini.

Mengapa Mesti Sertai WorldshoppersLink??

Anda tidak perlu MENJUAL PRODUK, tidak perlu BAYAR YURAN/ CAJ BULANAN, tidak perlu MANTAIN BELIAN PERIBADI dan yang penting sistem ini MURAH untuk anda sertai HANYA RM175 !!! Anda tidak akan jatuh MUFLIS dengan hanya bermodalkan serendah RM175 tetapi jika anda tidak mencuba anda tergolong dalam 98% masyarakat Malaysia yang tidak mahu mengeluarkan duit untuk memajukan DIRI.

10 sebab mengapa kita mesti buat WorldshoppersLink ???

  • 1. Mudah - Hanya dengan menyebarkan website kita sudah boleh mendapat NETWORK dari seluruh MALAYSIA dan DUNIA..Tak perlu bawa PRODUK ke hulu hilir..DEMO sana sini..Alaf baru ini buat duit dengan PERKHIDMATAN atau SISTEM sahaja.
  • 2. Murah - Kos running bisnes jadi murah! Anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk keluar pergi menaja jauh-jauh.Jadi jimat petrol, tol ,makan-minum & sewa hotel...Modal MURAH serendah RM175, semua orang mampu..
  • 3. Masa - Tidak perlu membuang masa di restoran nasi kandar tanpa tujuan yang jelas..menunggu prospek umpama bulan jatuh ke riba..Kekadang yang ditunggu tak kunjung tiba dengan pelbagai alasan. Malah terpaksa mendengar cerita-cerita yang tidak berfaedah bagi dirinya hinggakan susah untuk balik ke rumah.
  • 4. Menerima - Prospek sukar menolak konsep perniagaan kita. Prospek menyertai kita dengan rela hati, tanpa paksaan untuk mengiklan servis atau produk mereka.Jika tak ada apa nak iklan..tak mengapa..klik dan lihat saja iklan orang lain..Siapa yang tak nak wang dengan kerja yang paling mudah! Klik-Klik Dapat Duit..
  • 5. Minat - Bukan semua orang minat MLM atau network marketing. Hanya uplineyang fanatik gila saja yang akan menceritakan inilah satu-satunya perniagaan yang sangat hebat. Lebih teruk lagi kalau dia asyik condemn sumber rezeki orang lain. Ingatlah, yang memberi rezeki adalah Allah SWT.
  • 6. Miskin - Kalau kita hutang keliling pinggang, WorldshoppersLink  adalah satu cara untuk kita selesaikan hutang dengan cepat !Adakah anda kini bebas dari sebarang hutang ?
  • 7. Malam - Bukan semua orang suka keluar waktu malam . Lumrah alam..di mana malam sebenarnya adalah untuk masa untuk beristirehat bersama anak isteri di rumah.
  • 8. Malu - Ramai orang berasa malu untuk berniaga secara berdepan. Di sini anda tidak lagi akan malu kerana anda tidak perlu jumpa orang..SEMUANYA ONLINE!!
  • 9. Masyuk - WorldshoppersLink dapat memberikan sumber pendapatan ke 2 secara pasif. Anda klik iklan saja..anda dibayar serta merta, walau TANPA MENAJA.Sangat sesuai untuk 80% Cool Market yang tak suka menaja.Program Kumpul Dana untuk beli Emas,bayar duit insuran,takaful atau untuk modal perniagaan.
  • 10. Meyakinkan - Penyampaian kita belum tentu orang lain boleh faham. Di sini, kami permudahkan kerja anda.WEB PROMOSI ini dibuat khusus untuk mereka yang tidak pandai meyakinkan prospek..CLOSING ONLINE!!!

Kesimpulannya:

  • Semakin ramai pengguna yang mengunjungi sesuatu laman web semakin popularlah laman web tersebut
  • Semakin popular sesuatu laman web, semakin banyak syarikat berminat untuk letakkan iklan masing-masing
  • Semakin banyak syarikat ingin letak iklan di sesuatu laman web, semakin mahal kos/harga iklan dikenakan
  • Semakin mahal harga/kos iklan yang dikenakan semakin untung pemilik portal iklan tersebut.

Kelebihan Yang Anda Dapat

Worldshopperslink.com merupakan satu portal pengiklanan global yang sedang bersaing dengan Yahoo dan Google. Namun jika ingin bersaing secara biasa sememangnya mustahil untuk berjaya. Oleh itu,  Worldshopperslink  menggunakan khidmat member get member.
Member berperanan untuk memperkenalkan laman web ini dan perkhidmatan  Worldshopperslink  sebagaimana peranan ahli insuran, hartanah dan seumpamanya. Cumanya gerak kerjanya member Worldshopperslink jauh lebih mudah berbanding ahli insuran atau hartanah. Ia boleh dilakukan secara full time atau part time.
Kitalah yang berperanan meningkatkan rating web Worldshopperslink
Sebenarnya laman web yang terkenal pada hari ini seperti yahoo, google, facebook suatu masa dahulu juga menggunakan khidmat member sebagaimana dilakukan oleh  Worldshopperslink  Hari ini, laman web tersebut tidak lagi memerlukan khidmat member kerana telah popular, dan member sedang menikmati income berdasarkan komisyen hasil keuntungan daripada pengiklanan.

WorldShopperslink.com membantu anda untuk mengiklankan produk atau perkhidmatan anda di laman web pengiklanan trafik yang tinggi. Anda boleh membeli pakej seperti yang dinyatakan di bawah;



                                              PELAN PEMASARAN

Dengan  minimum $20 anda boleh memulakan iklan anda dan anda juga boleh meletakkan iklan anda pada ruang iklan yang anda dibeli. Strategi ini akan membantu anda untuk mempromosikan perniagaan anda secara online dan tugas kami adalah untuk berfikir bagaimana untuk mencipta lalu lintas yang berat itu membantu anda untuk memiliki satu jumlah yang lebih baik dalam perniagaan anda.

Dengan pembelian minimum bagi satu pakej, anda akan berhak kepada satu Pusat Perniagaan untuk anda menjana pendapatan yang lumayan dengan Worldshopperslink. Anda boleh membeli pakej sebanyak mana yang anda mahu. Pakej yang anda beli akan melayakkan anda untuk lebih banyak Pusat Perniagaan ...

















Sebaik sahaja anda telah membeli pakej ini, anda akan layak untuk 3 jenis Insentif:

1) Bonus Silinder Worldshopperslink (WCB)

Selain diletakkan dalam hierarki, apabila anda memperkenalkan seseorang untuk membeli pakej (tidak termasuk  Bronze ), anda akan diberikan satu unit percuma untuk beratur di WCB tanpa gagal first come mula-mula berkhidmat asas. Setiap kali apabila 2 unit telah dibuang ke dalam WCP, unit yang sangat hadapan dalam barisan akan mendapat Bonus WCB $ 15 dalam masa e-Purse sebenar.

Setiap kali anda menaja sesiapa pun, anda akan mendapat unit bebas ke WCB. Katakan jika pakej anda Silver dan anda menaja seseorang dengan Rhodium, anda akan mendapat 14 unit milik anda akan dibaris gilirkan dalam WCB. Sila rujuk kepada jadual di bawah;

Menaja Bronze  - Tiada.

Menaja Silver - Dapat 1 unit Percuma ke dalam WCP, (Bonus $ 15x1 = $ 15)

Menaja Gold - Dapat 2 unit Percuma ke dalam WCP, (Bonus $ 15x2 = $ 30)

Menaja Platinum - Dapat 6 unit Percuma ke dalam WCP, (Bonus $ 15x6 = $ 90)

Menaja Rhodium - Dapat 14 unit Percuma ke dalam WCP, (Bonus $ 15x14 = $ 210)


2) Referral Bonus

Setiap kali anda merujuk ahli baru untuk membeli Merchant Package dari Worldshopperslink, anda akan layak untuk Bonus Referral sebanyak 6.5% daripada nilai pakej yang dibeli. Jika anda memperkenalkan Rhodium($700), Bonus Referral anda akan menjadi $ 700 x 6.5%  = $ 45.50. Anda boleh merujuk seberapa ramai kawan yang anda ingin! Tiada had berapa banyak rujukan anda ingin.


3) Bonus Binggo (12:00 am setiap hari Masa Washington DC )

Selain Bonus Referral, ahli juga boleh mendapatkan Bonus tanpa had Binggo apabila kumpulan anda mula berkembang. Anda boleh mendapat Bonus Binggo sehingga maksimum USD1, 200 setiap hari dari jualan kumpulan anda sebenarnya! Kami membayar anda berdasarkan jumlah jualan di bawah kumpulan anda setiap hari. Binggo!!
Setiap Pusat perniagaan mempunyai 2 kumpulan, Kumpulan Kiri dan Kanan. Anda boleh memperkenalkan seberapa banyak merchants yang anda mahu dan meletakkan mereka sama ada di bawah Kumpulan Kiri atau Kanan. Bonus Binggo dikira asas pada Jumlah Jualan harian dan akan dikira setiap hari pada pukul 12:00 tengah malam Masa Washington.Volume Jualan Harian tidak perlu mesti datang daripada jualan peribadi yang diperkenalkan oleh anda tetapi juga jualan yang dihasilkan oleh ahli-ahli di bawah kumpulan kiri dan kanan anda akan dikira sekali.


Bonus Binggo dikira dengan 5% daripada kumpulan yang lemah jumlah jualan harian;
Kumpulan hak Kumpulan yang lemah (USD3, 200)
Bonus Binggo Diperolehi = USD3, 200 x 5% = USD160.00
Perbezaan antara jualan Kumpulan kiri dan kanan adalah USD7, 000 - USD3, 200 = USD3, 800 (di bawah Kumpulan Kiri akan dibawa ke hadapan untuk pengiraan bonus pada hari berikutnya).
Nota: Anda juga akan diberikan pusat Perniagaan Percuma setiap kali anda memperkenalkan seseorang membeli  Merchant Package  . Contohnya: Apabila anda memperkenalkan  Gold Merchant Package kepada Tony  dan letakkan dia di bawah Kumpulan Kiri, secara automatik anda juga akan diberi Pusat Perniagaan Emas Percuma di bawah Kumpulan kanan, lantas menghasilkan Binggo Bonus kepada anda.
Setiap pergerakan dan penyertaan / semula penyertaan oleh sesiapa sahaja di dunia akan membuat anda mendapat Bonus atas juruterbang automatik. Fenomena dalam industri rangkaian yang akan membuat anda memperoleh pendapatan berterusan. Amazing!
Semua orang berpeluang untuk mencuba ini dan anda tidak akan gagal lagi kali ini. Masyarakat BESAR kami akan membantu ANDA untuk meningkatkan jumlah perniagaan anda dengan mempunyai lebih banyak lalu lintas ke laman web anda semasa anda memperolehi pendapatan berterusan selama-lamanya.

Binggo Bonus Pendapatan Had Harian
          
       Pakej                             Max harian Binggo
A) Bronze                                    $ 28,00 
B) Silver                                      $ 70,00
C) Gold                                      $ 150.00
D) Platinum                               $ 450,00
E) Rhodium                             $ 1200,00








Nak tengok testimoni boleh klik sini..dah ramai yang berjaya.Anda bila lagi?

Hubungi saya di FB sekiranya inginkan pejelasan lebih lanjut



Untuk Pembayaran Pakej boleh PM saya di Facebook...pasti ada diskaun untuk anda!!!



Blog Yang Hebat

apamaujadi.com. Dikuasakan oleh Blogger.