Selasa, 5 Jun 2012

Tips untuk menyelamatkan duit gaji anda dari membayar bill broadband tiap-tiap bulan

Says.com


Says juga merupakan komuniti pengiklan milik anak jati Malaysia. Says ni  lebih kurang sama macam Churp churp or nuffnang. Klik link duit masuk ! Klik link duit masuk !


Kelebihan Says ?

Says ni ada banyak kelebihan tersendiri . Dan kelebihan inilah yang membuatkan saya terus setia dengan komuniti ini...so tak salah kalau saya berkongsi dengan anda . Apa ye kelebihan tu ?


1.  Duit masuk dlm akaun yang diupdate setiap jam

Rasanya sekarang tak sampai sejam diorang dah update berapa earning yang kita dapat dan jumlah klik per unique kat kempen-kempen yang kita promote kan . Menarik kan ? Biasanya Says akan memberi RM 0.20 - RM 0.40 setiap klik bergantung kepada nilai iklan yg diperuntukkan untuk anda .


2. Bayaran melalui Online Banking

Bila dah cukup jumlah minimum yang ditetapkan iaitu RM 50 , automatik korang dah boleh cashout earning korang tu . Pihak Says akan memproses wang korang dan akan dikreditkan masuk ke account bank korang . Tak payah susah2 nak tunggu posmen hantar surat cek kt umah.


3. Cara untuk iklan ?

Korang hanya perlu sebarkan iklan-iklan dari says dengan menggunakan Facebook , Twitter atau postkan iklan berkaitan says di blog . Senang kan ? Tak tau macamna nak sebarkan iklan...sabar...  korang daftar dulu ..klik gambar says kat bawah nih untuk mendaftar.



Pastu akan keluar GIVEAWAY. Korang tanda 10 hadiah yang korang nak dulu . Pastu , bawah sekali ada Create A New Account mcm gambar kt bawah nih! So korang masukkan email and password facebook korang . Tekan ADD TO FACEBOOK .


Lepas tu , korang tekan Recommendations..dia akan kuar iklan macam kat bawah nih.Kat setiap iklan nih ada tercatat berapa jumlah wang yang diperuntukan untuk anda dan tempoh iklan tu boleh dipromosikan. 


Pastu korang tekan la iklan tu....korang akan nampak Generate my unique URL. So korang tekan la...dia akan kuar link. Sebagai contoh http://apamaujadi.says.com/recommendations/julies-blog-2
korang copy and paste jer kat facebook, twiter, blog dan sebagainya. mudah jer kan...selamat mencuba. Sekurangnya dah lepas nak bayar bill broadband korang tiap-tiap bulan....



Blog Yang Hebat

apamaujadi.com. Dikuasakan oleh Blogger.