Sabtu, 31 Disember 2011

Rahsia Buat Duit Dengan Facebook, Twitter dan Blog


Asalammualaikum dan salam sejahtera kawan2. Saya ada sesuatu nak dikongsikan dengan kawan2 semua...inilah says.my. Tempat buat duit tambahan kalau korang nak tau..Nih nilai sekarang...dah 3 hari tak masyuk coz xde iklan lak yang nak di promosi kat blog...hope nanti akan kuar la iklan berbayar nih.Sabar......Sebelum nih dah 2 kali saya cash out says nih. Cukup RM 50 jer dalam akaun says dah boleh cash out...terus ke akaun bank anda. Kat bawah nih bukti payment says masuk akaun maybank saya..


Nih payment yang kedua...baru jer masuk akaun cash out RM 51 aritu..RM 1 cas bank ler. Tak sabar nak wat cash out yang ketiga. Nanti saya upload kalau dah dapat payment ketiga yerk.


Nih payment pertama  beza 1 bulan jer dgn yang kedua...kalau korang rajin mesti boleh dapat lagi banyak.




Ni bukti payment yang masuk dalam akaun says saya....tak berhenti-henti masuk kan. Kalau korang ada blog lagi cepat masyuk...share kat facebook dan twitter pun boleh. Asalkan korang tak klik sendiri iklan tu dah ler...nanti akaun says korang kena block. Apa pun tak dapat....kat bawah nih saya ada tunjukkkan cara-cara nak daftar says nih.Mudah jer...saya dah dapat. Anda bila lagi?






Step 1 :  Klik ni dulu says  pastu tekan Create new account.



Step 2 : Dah tekan Create new account...akan keluar macam kat atas nih. Korang tekan ok jer...




Step 3 : Pastu akan kluar mcmni lak...korang Allow yerk...




Step 4 : Pastu akan kluar mcm kat atas nih...korang taip la username yang korang suka pastu SUBMIT terus.





Step 5 : Korang akan nampak button DONE...so tekan jer k..





Step 6 : Last skali korang tekan View mission nih...ikut jer arahan mission dalam tu. Senang jer..korang boleh dapat income tambahan. Bukti saya dah tunjuk kat atas tadi...menda nih tak tipu punya. Korang akan dibayar RM 0.20 hingga RM 0.40 setiap kali  ada orang klik link iklan korang tuh...Selamat mencuba....Hanya diri sendiri boleh mengubah hidup anda. klik sini

Blog Yang Hebat

apamaujadi.com. Dikuasakan oleh Blogger.