Sabtu, 17 September 2011

Akan Aku Cuba Untuk Memiliki Mu Wahai Civic


Oh Honda Civic...The Power Of Dreams. Itulah cogan kata yang selalu aku dengar bila sebut pasal kete Honda ni. Kalau korang nak tau...gambar kete yang kat atas ni ler kete idaman aku buat masa sekarang. Next year xtau la lg...tp aku memang minat giler dengan civic ni. Design kete ni tak lapok ditelan zaman..biar pun dah belas tahun pakai..sure nampak menarik. contoh kete civic jenis EK...dah belas tahun tapi still ramai yang tergila-gilakan beliau. Aku salah seorang pemilik kete EK ni...memang best dan puas hati la. Tp sekarang hati dah terpikat dengan civic baru ni...bila boleh beli yerk. Kira-kira gaji sekarang memang boleh lepas nak beli..tp kena budget2 dulu. Harga kete ni jenis 1.8 i-vtec baru RM 119k...boleh kot sambar.huh gelojoh gak aku ni....wait me Honda Civic!!

Blog Yang Hebat

apamaujadi.com. Dikuasakan oleh Blogger.