Rabu, 8 Jun 2011

Dasyat....Hebat....Biar Betul....!!


Salam kpd bloger2.........percaya atau tidak inilah jum terkumpul sekarang yg sy perolehi. Best kan...saper mau bagi? say.my jer yg bagi peluang kepada kita para bloger2. Di sini saya nak berkongsi dgn anda semua bagaimana nak dpt pendapatan lebih dgn say.my. Say.my ni adalah syarikat pengiklanan yg menggunakan internet sebagai medium untuk mengiklankan macam2 iklan.So kita tolong iklankan dan kita dapat komisyen la sket. RM 100 tu dah lepas nak byr bill broadband 1 bln...btl x? Ok kat sini saya akan buat pengiraan mudah jer...bloger2 pikir la sendiri btl x menda ni leh wat kita untung.

1 unik user yg open iklan kita        = RM 0.20
10 unik user         = RM 2.00
100 unik user         = RM 20.00
1000 unik user         = RM 200.00
10000 unik user         = RM 2000.00

Untuk pendaftaran baru di bawah link anda...anda akan mendapat RM 1.00. Boleh tahan kan...bayangkan follower anda yg ribu2 tu join di bawah link anda...kira la sendiri berapa byk yg akan anda dapat. Tak mustahil dalam 1 hari anda akan dapat RM 100. Kalau sebulan...banyak tu...


Sure bloger2 nak tahu pendaftaran ni kena bayar ke tak? Jawapannya adalah TIDAK...sekali lagi TIDAK. Percuma jer...anda akan dapat duit lagi...Terma dan syarat bloger2 boleh baca sendiri dalam page say.my tu. Memang mudah faham...nak promosi pun mudah. ok...selamat mencuba dan berjaya.

Sebelum anda meluaskan empayar anda kena daftar kat sini dulu k  says.my  
Terima kasih kerana sudi membaca...duit tidak akan datang dengan mudah. Usaha itu adalah tangga kejayaan. 

Blog Yang Hebat

apamaujadi.com. Dikuasakan oleh Blogger.